6 lipca 2011

158.

A propos moich błędów...
Jakiś czas temu zmienialiśmy z brokerem firmę, która ubezpieczała jedno z naszych aut. W tej sytuacji na miesiąc przed końcem starej polisy należało wysłać wypowiedzenie do starej firmy, w innym wypadku OC przedłuża się automatycznie... Nie wiem które z nas zawiniło, czy ja czy broker, wydaje mi się, że on, ale na sto procent pewna nie jestem, więc nie zapierałam się. Starej firmie po pół roku przypomniało się, że przedłużyli nam automatycznie OC i mamy zapłacić prawie 7000 zł składki, pomimo tego że samochód był ubezpieczony w nowej firmie. Po wielu bojach pt. ok, daliśmy dupy - nie było wypowiedzenia, ale chyba żeście ochujali, że chcecie aż 7 koła składki, udało nam się wyśrubowaną kwotę zmniejszyć do realnej blisko 2000 zł (którą to z brokerem zapłaciliśmy po połowie w ramach kary za zaniedbanie), ale powiedziałam, że zapłacimy jak dostaniemy polisę, bo tego akurat nam nie przysłali. Za to ostateczne przedsądowe wezwania do zapłaty przysyłali regularnie co tydzień przez 6 miesięcy... Po 7 miesiącach trucia im dupy przysłali nam NIE polisę, a samo potwierdzenie, ale doszłam do wniosku, że kij tam, mamy jakiś dowód możemy im przelać kasę i niech spadają na szczaw, co uczyniliśmy.
Ostateczne przedsądowe wezwania do zapłaty przychodziły nadal przez kolejne 3 miesiące PO opłaceniu składki, co już wyczerpało moją cierpliwość i wysmarowałam maila:
"W załączeniu przesyłam, jako że jakimś cudem najwyraźniej nie macie Państwo łączności z Waszym działem księgowym, skan potwierdzenia przelewu zaległej opłaty za polisę nr 103-02490XXX. Byłabym niezmiernie wdzięczna za odnotowanie zaległej płatności na Waszych kontach."
I cisza - co w przypadku przejść z tą firmą mnie wcale nie zdziwiło. Wczoraj, po ponad miesiącu od mojego maila i ponad 4 miesiącach odkąd zapłaciliśmy składkę, a ponaglenia wciąż i wciąż przychodziły dostałam maila zwrotnego (rychło w czas!):
"
Szanowni Państwo,
dziękujemy za kontakt w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Uprzejmie informujemy, iż płatność została odnotowana na polisie 103- 02490XXX
Dziękujmy za wpłatę.
Z poważaniem
Daniel K.

Pracownik ds. Obsługi Ubezpieczeń Komunikacyjnych

Allianz Polska Services Sp. z o.o."

No buk wam kurwa zapłać, za prędkość i łaskawość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz