20 lutego 2013

244.

Rano dzwoni Klient Nasz Pan zjebać nas za brak nekrologu w gazecie. Sprawdzam w wysłanych mailach - niet, w gazecie - niet, w zleceniach - niet, za to w fakturze owszem nekrolog stoi jak wół. Znaczy się to nie ja zjebałam, tylko moje dziewczęta. Oddzwaniam do KNP-a, a tknięta przeczuciem pytam czy KNP ten nekrolog podyktował
- no nie, tak tylko rozmawialiśmy, ale żadnego nekrologu nie ustaliłam
No to nic dziwnego, że się nie ukazał.

W trakcie tej akcji, gdy nie mam zbytnio czasu, dzwoni końkurencja, moja ulubiona zresztą
- nie wpisałaś nam w fakturze jednej pozycji - sprawdzam, fakt, nie wpisałam
- to trzeba poprawić
- no trzeba, ale o mój boże, ja nie wiem jak klient to przyjmie, czy będzie chciał dopłacić, to teraz jest taki problem, trzeba będzie zadzwonić do klienta (i w tym tonie mnożącym kolejne hipotetyczne problemy 2 minuty), a jak klient się nie zgodzi to będzie twój problem, a nie mój
- ok, ja mam zadzwonić do klienta, czy wy zadzwonicie?
- sama zadzwonię - jeb słuchawką

5 minut później, prezes oświadcza mi że dzwoniła do niego końkurencja
- powiedziała, że jest pani bezczelna, arogancka, zadufana w sobie, uważa ją pani za głupszą od siebie (no na to akurat nic nie poradzę ;)) i że koniecznie mam panią ukarać
- ta kobieta ma jednak najebane... - relacjonuje mu przebieg akcji
- serio tak mi powiedziała, no więc karzę panią, niech się pani czuje ukarana ;)

Tak na marginesie pracownicy końkurencji mówią, że klient miał tak czy siak policzone za to 600 zł, a kosztuje to w sumie 500 zł, rozliczać się mają w następnym tygodniu, więc nic się nie stało, ale zróbmy z igły widły i walczmy dla zasady.

Znając ograniczenie owej końkurencji spodziewam się zemsty. Zemsta nadciąga o 14.59 w postaci ich pracownika, który MUSI załatwić coś dziś i w chuju ma, że ja o 15 wychodzę, bo pani końkurencja mu kazała tak przyjść, to jest.
 
I niech mi ktoś powie, że nie powinnam jej uważać za głupią. Z faktami się nie polemizuje.

1 komentarz:

  1. a my na to mamy sposób, przyjmujemy minutę przed, rozmawiamy i informujemy, że biuro jest czynne do i wz wiązku z tym rozmowę możemy kontynuować już o 8 rano :)

    OdpowiedzUsuń