3 lipca 2012

229.

Kierowniczka remontuje mieszkanie i okazało się, że zabrakło jej 1 rolki tapety. W każdej hurtowni mówią, że tapeta jest na tyle ąę że ściągają ją wyłącznie na zamówienie i potrwa to przynajmniej 10 dni. Roboczych. Sytuacja jest zatem na ostrzu noża. Ona przeżywa, a ja mam ubaw ;)
- no i mówię ci dziecko, co za jełop ze mnie, kurwa w marcu kupiłam tę tapetę, mogłam policzyć, od tego czasu już ze sto razy zdążyłabym domówić te brakującą
- ależ pani Aniu teraz w modzie jest mieć jedną ścianę w innym designie ;)
- dziecko zaprawdę powiadam ci - zejdź mi z oczu, bo jak cię pierdolnę za takie hasło to będziesz pod sufitem latała ;>

Duszno jak jasna dupa, do tego gorąc, Prez z kierowniczką umarci, a ja mam klimatyzację :)
- no tu jest przyjemnie - zagaja prez wchodząc do mnie z kierowniczką
- widzi prezes ja tak nie mam jak ona
- to jeszcze nic nawet ja nie mam klimy w biurze ;>
- moi drodzy na klimę trzeba sobie zasłużyć, jak bossica zacznie wam odbierać premię to może na pocieszenie dostaniecie klimę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz