17 marca 2010

86.

- pani pamięta jak w zeszłym roku dawaliśmy ogłoszenie do gazety w sprawie projektowania? ma pani gdzieś ten projekt? - zapytał Prez, a ja oczywiście pamiętam wszystko 10 lat wstecz ;)

- to nie był projekt, tylko zwykłe ogłoszenie, raptem jedno zdanie

- nie, to było ogłoszenie w kolorze na 4 moduły

Upieramy się oczywiście każde przy swoim. W końcu Perez znalazł to ogłoszenie i pokazuje mi z dumą i zwycięstwem wymalowanym na twarzy

- ha! mówiłem że było duże i w kolorze, no mówiłem :)?

- no ja pamiętam tylko to jednozdaniowe

- duże było! - w tym momencie wytknął mi język i zrobił mniej więcej tak, po czym wyszedł

- boże z kim ja muszę pracować, przecież mi się należy dodatek za pracę w szkodliwych warunkach ;)

- wiesz on ostatnio dużo czasu spędza ze swoimi dziećmi, uwstecznia się już z lekka ;p 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz