11 lipca 2009

5.

Gwiazda jest odpowiedzialna za firmową polisę na życie, za resztę ubezpieczeń odpowiadam ja. Ona zajmuje się tym od 8 lat, ja od 2. Ja zmieniłam naszą polisę majątkową na samym początku kiedy to dostałam - tak, że teraz jesteśmy ubezpieczeni od wszystkiego łącznie z upadkiem pojazdu latającego na nasze włości, ona od 8 lat w polisie na życie nie wprowadziła ani jednej zmiany 'bo tak było i tak jest dobrze i ona nic zmieniała nie będzie'.

Tylko że kiedy ja się połamałam, a później potrzebowałam kilkumiesięcznej rehabilitacji to okazało się że muszę te kilka tysięcy wyłożyć z własnej kieszeni, bo polisa ubezpieczeniowa tego nie obejmuje. Obejmowałaby gdybyśmy zwiększyli składkę o DWA PIĘĆDZIESIĄT miesięcznie.
W sumie luz, nie mój burdel, nie moje dziwki.

Kiedy chodziłam na rehabilitację poznałam kobietę, której zakres ubezpieczenia był taki sam jak nasz. Pani dostała wylew, jej rehabilitacja kosztowała ponad 20 tysięcy złotych (owszem prywatnie, ale jeśli chodzi o zdrowie nie ma sensu czekać pół roku i więcej aż zwolni się miejsce sponsorowane przez NFZ). Nie byli z mężem w stanie tego opłacić, wzięli kredyt, później sprzedali samochód, wszystko pospłacali i miało już być ok. Pani dostała drugi wylew, tym razem rehabilitacja kosztowała blisko 30 tysięcy, a nie było już czego sprzedać, długi spłacają do dziś...
Czy tak ciężko jest ruszyć dupę, zadzwonić do ubezpieczyciela i podnieść tą zakichaną składkę o 2,50 zł?

3 komentarze:

  1. myślę ze dopóki jej to nie bedzie dotyczylo będzie to zlewała chyba ze sie jej za dupsko zabierzecie

    zmorka

    zalogowana byłam na takim koncie wspólnym u Crazy i tak pierwszy raz tu przylazłam no i widze
    no cóż będę się podpisywała pod komciem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak czescto macie oblodzone schody na których mozna sie wywrocic ? moze jednak pomysli....

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmorka
    przypuszczam że nawet gdyby jej to dotyczyło nic by nie poprawiła, to po prostu wymaga odrobiny wysiłku i myślenia - w tym tkwi problem.

    Mała Stokrotko
    Rzadko. Mamy (byłego już) pracownika po wypadku samochodowym, sparaliżowany, rehabilitacja prywatnie, polisa nie obejmowała, gwiazda nawet po tym nie dała się przekonać że trzeba zmienić polisę...

    OdpowiedzUsuń