30 lipca 2009

16.

Zadyma goni zadymę, nie mam czasu się po przysłowiowej dupie podrapać... Dżizas ile można, w końcu cierpliwość mi się skończyła i włożyłam maskę do koszenia. Maska ma tą zaletę że posiada nauszniki, które znakomicie zagłuszają odbiór rzeczywistości, wizje mam zakłóconą fabrycznie przez matkę naturę ;) Wpadam tak ustrojona do mojej kierowniczki, ta popłakała się ze śmiechu :)

- przepraszam, a co ty w tym robisz? - zapytała siedząc tuż obok naszej gwiazdy

- skoro pracuję w warunkach szkodliwych muszę zadbać o bezpieczeństwo, a przede wszystkim higienę pracy ;) - puściłam do niej oko

Chwilę później nadal w masce lecę do Gośki, ta widząc mnie łapie za aparat

- czekaj, czekaj hanej zanim będziesz mnie focić to sobie bJusty poprawię - odrzekłam spokojnie, całkowicie ignorując fakt że za mną stał ryczący już w tym momencie Perez.

A w gazecie mnie oczywista sprawa opisali, na szczęście pana redaktora nic nie przekręcił. Później zadzwonił pan z rmf fm, na wywiad pragnąc się umówić, więc umówiłam i poleciałam powiedzieć Perezowi, że ma się szykować będzie się wywiadził

- niestety nie mam czasu - odparł spokojnie - mam spotkanie, pani udzieli wywiadu :)

- JAK TO JA?!

- jest pani jedyną osobą w firmie oprócz mnie, która w obowiązkach służbowych ma wpisane kontakty z mediami :)

No to zaje...fajnie. Powywiadziłam zatem i poinformowałam Pereza, że skoro już jestem taka sławna to poproszę o podwyżkę, wszak muszę się w mediach dobrze prezentować ;)

- mówiłem już kiedyś, że we łbie się poprzewracało ;)

- oj Perezie uważałabym na słowa, wszak jeszcze tv u nas nie było, a pan idzie teraz na urlop, więc jak przyjadą to może mi się wymsknąć, że Perez mi na waciki nie dał ;)

- Gosia! Gośka gdzie masz tą maskę?! muszę sobie założyć, bo mnie tu kobieta szantażuje - zawył żałośnie

Bywa u nas czasami wesoło ;)

12 komentarzy:

  1. Fajnie masz w tej pracy.. u mnie płacz i zgrzytanie zębów. Musze zmienic odbior rzeczywistości..

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... {a propos zdjęcia} Jesteś niesamowicie medialna, to trzeba przyznać od razu ;-) A maska się może przydać przy udzielaniu wywiadów, nie musisz słuchać pytań skoro ludzie jako odpowiedź i tak zawsze słyszą to co chcą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolalabym zeby Perez byl bardziej medialny i zeby to on odpowiadal na pytania dziennikarzy, zeby to jego zabijali glupimi pytaniami/ zarzutami, bo niestety nie jest to tak ze wczesniej wiem o co bede pytana i momentami oczy mi wychodzily ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Foksal
    już był, całe jedno zdanie wykorzystali ;) przesłać Ci ;)?

    OdpowiedzUsuń
  5. rozesłałas po całej rodzinie?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. JA CHCĘ TĘ MASKĘ
    bo jestem zła i niedobra
    mąż by se zakładał na te moje niedobre dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak byście się wtedy całowali ;>?

    OdpowiedzUsuń