22 października 2012

237.

Przychodzi Pan, lat 81
- byłem u pani koleżanek na dole, zakładam że jest pani tak samo bezczelna i biurokratyczna jak one
- a co o chodzi?
- chciałem za miejsce zapłacić
- wiem, koleżanki do mnie dzwoniły, opłata wynosi 660 zł
- i niby z czego wynika tak kwota?! - tu tłumaczenie, że jest uchwała rady miasta, która jasno określa warunki płatności, m.in. kwotę i fakt, że nie ma rozkładania opłaty na raty
- to ja zapłacę 600 zł
- proszę pana już panu wyjaśniałam, że trzeba zapłacić całość, jeśli nie ma pan odpowiedniej kwoty to spokojnie pan sobie dozbiera i wróci
- ale ja chcę zapłacić 600 zł!
- nie ma takiej możliwości, ja się na koniec tygodnia rozliczam z tych pieniędzy i jak pan się domyśla nie mam specjalnej ochoty dokładać brakującej kwoty
- wiedziałem, że jest pani tak samo bezczelna jak pani koleżanki i coś jeszcze pani powiem, życzę pani, żeby się pani jak najgorzej wiodło w życiu
I miej tu człowieku szacunek do starszych osób, jak przyjdzie taki safanduła i cię rozwali totalnie za coś, co nota bene nie jest od ciebie zależne.

Dzień ze skrajności w skrajność, kolejny pan lat 64 przyszedł opłacać
- opłata wynosi 1320 zł, jest pan przygotowany na taką kwotę
- proszę pani ja zawsze mam pieniądze :)
- o to jest pan szczęśliwym człowiekiem i chyba jedynym, który u mnie się nie modli po usłyszeniu kwoty ;) - załatwiamy co mamy do załatwienia, przy okazji pan pyta o różne sprawy związane z branżą, ja cierpliwie słucham i tłumaczę, siedzimy chyba z pół godziny
- czy pani wie, że jak się pani uśmiecha to robią się pani słodkie dołeczki w policzkach?
- teraz już wiem ;)
- i ma pani takie śliczne imię, romantyczne, a przypadkiem męża pani nie szuka?
- jest pan sympatycznym człowiekiem, ale nad oświadczynami musi pan jeszcze popracować ;)
- hehe, chodziło mi o mojego syna, młody, zdolny, prokurator, to co?
- wiem pan bez okazanie potencjalnego małżonka i pierścionka ciężko się zdecydować ;)
- ja go do pani podeślę
Jeszcze nie doszedł, widocznie pierścionka szuka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz